Saturday, September 22, 2012

A New Battle


Alhamdulillah. Aku bersyukur.

Aku ada Allah nak tumpang mengadu. Aku ada emak ayah nak mintak nasihat. Aku ada kak nana nak mintak topup free. Aku ada adik nak mintak tumpang bawak pegi giant pasal aku sangat tak kompiden dengan keadaan trafik sepanjang ke giant yang buat aku kompius boleh lintas ke tak, eh kalau kau penah datang Giant Kulim, jalan besar depan dia luas giler kan kan kan!! nak masuk simpang ke giant macam beratur nak pegi mengundi *eceh mood undi tetiba* , tambah tambah kalau jenis aku ni bawak kereta macam simut.siput campur semut.haha. jenis orang yang bawak laju dan yakin dan selamat cuma depan giant je dia malu malu.amek kau cerita pasal giant nak pulak berjela jela.

See aku ada semuanya. Ada kawan kawan. Ada duit. Ada talipon. Ada makan minum cukup. Cuma satu benda yang aku tak de, dan benda ni lah yang buat aku duduk tak duduk, makan tak makan.tido tak tido.ahh merepek!






Thesis!! benda ni lah..dia ni mak..dia ni lah yang buat masalah. tibai dia mak..tibai!! Fine.dah la nak kena siapkan draft plus present selasa ni. mahu berguling guling jugak la pasal xde orang malaysia buat lagi projek ni.cewahh.gelis gelis ayat macam tak masuk tadika. Baiklah kalau adik ada mesti dah lama dia kata "kelam kabut la kak ni" fine fine.




Yang kat atas ni bukan aku :') Seronok sungguh merepek dalam blog sendiri ek.

Thesis ni. Proposal ni. Perjuangan baru aku. Pertempuran baru aku. Tapi sebenarnya aku gembira dengan pertempuran baru ini, walaupun sakit tapi aku senang. Aku akan buat yang terbaik! selamat berjuang untuk rakan rakan seangkatan. Mari bertempur dengan berhemah :)



6 comments:

Chareal83 said...

:) lama menyepikan diri....
Selamat bertempur....
Jangan buat last minute nanti hasilnyapun last minute jugak... lalala

dina kasyah said...

ngeh ngeh.ok bos! terima kasih. nnti klu desperate ke arah last minit, sy cari abgchik la jugak.keke.suruh cover! btw tenks

Chareal83 said...

Huhu... Tolong tengok je la... :p

dina kasyah said...

:P boleh laa

Anonymous said...

gud luck !

dina kasyah said...

thanks :)