Sunday, March 24, 2013

Selesai :)


Tajuk entri macam ntah apa apa je. dushdush!

Sebelum itu..ini pemandangan sambutan Earth Hour 23 Mac 2013 dari Bandaraya Kuala Lumpur sebentar tadi..bergelap itu mula jam 8.30 malam sampai 9.30 malam. Jangan kata tak tahu lah..sekeh kang..haha.


8.30 PM : 23.03.2013

9.30 PM : 23.03.2013

Yeyeh..Menara KL muncul semula. haha. Paling ketara Menara KL tu jelah kan. sebab kenal menara KL je..bangunan lain ntah apa nama pun tak tahu..haha

Berbalik ke tajuk utama. Saya dan kawan saya sudah berbaik! hehhe. Alkisahnya yang berlaku pagi tadi, bukanlah suatu kisah menarik pun, tapi sangat penting bagi saya. Sekurang kurangnya saya tahu masa itu sudah menyembuhkan sebuah kisah luka perghhh ayat hang weiii! 

Saya dan dia berkawan baik. Sangat baik, sehingga suatu fasa terjadi suatu kejadian tidak diingini..seri bersahabat itu hilang. Maka sangat susah gila dari kejadian itu untuk kami menjadi kawan semula. Sangat sakit. Maka bermula lah sesi dendam teknik halus tanpa tegur sapa selama beberapa tahun antara saya dan dia. Bukan dia ataupun saya yang mulakan, semuanya macam terjadi sendiri. Tak ada gaduh gaduh, cuma dalam hati kekok itu ada. Malu itu terasa. Dingin itu wujud. Haaa kau..kan dah keluar ayat bombastik segala ni..

Tapi hari ini..selesai! gembira. Macam sudah bebas dari suatu kurungan. Macam tembok dah roboh! eh mcm mana nak cakap ni hahahaha.

Apapun. Saya happy. Serius.

11 comments:

puteri kasih said...

eloklah dah berbaik..takmo gaduh gaduh..kak puteri babab kang :P hehe

Unknown said...

Assalamualaikum :)

Fiza penah jadi macam tu jugak dengan kawan baik. Tak ada salah faham ape pun. Entah macam mana wujud dingin tu. Tapi syukur alhamdulillah masing masing dah besar, boleh fikir sendiri, matang, so kami sama2 take inisiatif untuk start conversation semula. Hehehe :D

dina kasyah said...

Puteri Kasih >
ahahaha..habislah..dah kena warning ni haha!

Fiza Suhaimi>
waalaikumussalam fiza <3

tu lah..best kan dapat berbaik semula hehe..klu x, rasa bersalah tu dtg je..

s h a said...

Besh3.Bila lame2 gaduh ni memang rase ade sesuatu yg kurang kn.Nak2 lagi kalau kawan yg memang rapat.Semoga persahabatan korang kekal baik. :)

dina kasyah said...

inshaAllah..thanks sha!

NUR SABRINA FIRZANAH said...

nampak mcm takda perubahan sampat je gambar tu ? haha

dina kasyah said...

sabrina firzanah > ha'ah! memang xde perubahan sgt pun gambar tu hahaha..sedih je kan hihi

apa tu sampat? errk! :)

MOHD AFIRA said...

. Saya dan kawan saya sudah berbaik! hehhe.

berbaik yg mcm mana yg dimaksudkn

dina kasyah said...

mohd afira > ibarat isi dgn kuku..haha

Chareal83 said...

Salam apa khbr kak Dina? Cantik Suasana malam.... :)

dina kasyah said...

abg chik > ehhhhehh..nk bodek ap ni haaa tetiba komen ni haha