Monday, August 29, 2011

Salam Aidilfitri 1432 H




Assalamualaikum wbt.

Hai bloggers =) hug plus kiss untuk anda..lama tak jumpa!! 

Saya rasa meninggalkan belog begitu lama tanpa sebarang hupdate memang perkara yang sangat kurang asam. ceh ceh ceh ~ Jadi menjadi asam garam seorang blogger untuk update jugak belog beliau walaupun sekadar nak cakap " ohhh aku penat buat kuih " haha. Akulah tu  +____+ 

Sekarang saya memang tak sempat nak melayan belog sebab meninggalkan emak seorang diri di dapur lagi kurang asam rasanya haha. Jadi di kesempatan yang sangat singkat lagi menyekat ini saya nak minta maaf kepada semua bloggers yang suka lalu lalang di sini..maaf andai ada kata kata dina yang mengusik hati dan jiwa anda semua. Maaf andai ada tulisan dina yang mengguris hati kalian. Maaf juga andai ada kesilapan di sana sini . Semoga sinaran syawal ini bawa keberkatan buat anda semua.

Selamat Hari Raya Aidilfitri.


13 comments:

amna said...

happy hari raya!
jom pakat tolong mak kt dapur :)

GreeN AppLE said...

Selamat Hari Raye Aidilfitri =)
jom kmpul duit raye bnyk2 ;p

Cha Ril said...
This comment has been removed by the author.
Cha Ril said...

Salam Ziarah, TaqabbaluLlahu Minna Wa Minkum, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin... dan Salam Kemerdekaan :)

HARITH ISKANDAR said...

selamat hari raya juga..maaf zahir dan batin.
baiknyer anak mak ni..

bloghok said...

xsempat sambut kiss..kiss blik..kifkifikf

Xavi De said...

pakcik pun da lama xurus umah pakcik tu...bersarang dah...XD

Siti Arfah said...

Slmt hr raye ! :D

Nur Zulaikha said...

selamat hari raya utk cik edina kasyah juge..nak join tak?tumpang link kt sini ye..TQ
http://wwwzuemygen91.blogspot.com/2011/09/segmen-berterusan.html

Rara. said...

selamat hari raya. harap masih sempat nak ucap ni :)

ctk said...

selamat hari raya *hug ketat2*..hahaha

qamarguyz said...

salam ziarah..
saja jew nak lalu lalang..
kat sini pun lalang da makin panjang..kui3! ;)

ninest123 said...

lancel, jimmy choo shoes, hollister, timberland boots, ferragamo shoes, louboutin, mcm handbags, beats by dre, chi flat iron, nfl jerseys, babyliss, converse, oakley, bottega veneta, north face outlet, ghd, wedding dresses, vans, nike air max, baseball bats, valentino shoes, nike air max, hollister, birkin bag, gucci, giuseppe zanotti, ray ban, mac cosmetics, soccer shoes, celine handbags, instyler, mont blanc, converse outlet, new balance, soccer jerseys, p90x workout, vans shoes, abercrombie and fitch, nike trainers, asics running shoes, ralph lauren, reebok shoes, nike huarache, north face outlet, longchamp, nike roshe, herve leger, lululemon, iphone cases, insanity workout, hollister