Friday, April 19, 2013

Tulisan Penuh Jiwa Jiwa


Tulisan penuh jiwa jiwa membawa maksud tulisan sepenuh perasaan.haaaa gitewww! hehe.

Assalamualaikum comels dan ensems :)

Saya menjalani dua minggu ini dengan penuh kezombian dan keorangan. Hampir seketikanya saya menjadi zombi (zombi comel boleh?) tanpa sedar apa yang berlaku sekitar hidup, buat kerja dan kerja dalam perasaan yang pelbagai (dek kena marah dan marah lagi dengan supervisor) tanpa fikir benda lain..tengok dah besar gini pun kena marah lagi tau..takpuashati! (hentak kaki kuat kuat, pastu kaki sakit padan muka). Namun dari suatu sisi, saya sedar saya masih dalam hidup yang penuh dengan orang yang pelbagai ragam. Masih ada yang sudi berkongsi gelak ketawa, sedih sendu, sendawa belahak. Bestnya menjadi orang haha  (jom lompat bintang tinggi tinggi, pastu tangan tersangkut dekat kipas yang terpusing ok serius ngeri).

Alhamdulillah selesai dua presentasi (baca : pembentangan) untuk dua minggu ini. Alhamdulillah kerana presentasi pagi tadi berlangsung secara jayanya. ok tipu lah. Kurang berjaya sebab masih ada notakaki yang saya tak ingat dan tak sampaikan..sebab slide baru siap tengah malam semalam..pelajar berwibawa memang buat kerja last last minit. kata oranglah..saya pun susah nak nafikan hahaha. tapi saya puas hatilah. Suatu kepuasan kepada diri sebab telah mengeluarkan jiwa menjadi diri yang sangat berani seperti tadi. Macam mana tuh nak keluarkan jiwa hahaha. Dan itulah sebenarnya yang saya cuba belajar, menggagahkan diri menjadi sedikit lain daripada biasa walaupun saya tahu limitasi saya apa, (sebab saya ni pemalu gila gila lah haha) tapi saya berjaya pagi tadi hehe. Sebenarnya momentum ini datang dari sesi presentasi saya minggu lepas. Hasil kritikan membina seorang supervisor maka menjadilah saya yang seperti pagi tadi. Pagi tadi saya cuma present depan klasmet, minggu lepas saya present dekat orang korporat. Mahu momentum tu tak melekat ye dak. Melekat ketat gila tahu. Terima kasih Dr Sham..terima kasih kawan kawan yang teruja dan menyokong bebelan saya pagi tadi. Senyum.

Selesai satu part. Next!

Kawan saya merangkap klasmet sudah selamat melahirkan bayi yang sangat comel dan baik tanggal 15 April 2013 lepas..eh ke 14hb fatih? kalau baby keluar lewat 10 hari lagi kita dah boleh sambut besday sesama dah baby..hehe..tahniah mummy wani :) ok wani umur 23 sudah bergelar ibu.. jeles ni haha. Waniiii!! senang melihat anda tersenyum..semoga terus bahagia dan bahagia <3

Haris Iqbal semasa berumur 1 hari..comel sangat. dia sangat baikkkkkk!! ( takpasti ejaan nama ni betul or tak..boleh jadi Harith mungkin, sebab nama ni pun bersumberkan kawan, bukan uminya hihii)

Mahu anak yang comel seperti ini? berkahwinlah hehe..khusus buat kawan kawan saya yang sangat teruja dengan kehadiran baby ini haha. Yang pertama dalam batch kitorang kehkeh. 

Kredit : 
Tukang tangkap gambar : Beton
Tukang kendong si ensem : Mila



No comments: