Saturday, March 28, 2015

After A Year


Hai! Assalamualaikum :)

krik krik~ Satu entri untuk anda tahu saya masih di bumi, masih sihat alhamdulillah dan masih ingat dia adalah seorang blogger. haha.

Ok. Saya dah bertunang. Haa nampak tak kalutnya disitu. Masuk masuk terus cakap pasal bertunang. haha. Sebab sekarang aku tengah gila berDIY untuk majlis kahwin. Doakan inshaAllah. Tak lama dah..tak lama dah..lompat bintang tinggi tinggi! Ewah punya straight to the point. Maaf aku jadi kaget kok bila ngakk lama menulis..haha. Dulu aku beria nak cerita pasal majlis pertunangan aku tapi biasalah roti pun boleh basi apatah lagi semangat nak menulis haha langsung terkubur bila aku balik malam letih lupa dunia dan belog. ish.




Saya juga bukan lagi seorang pensyarah. Sudah lebih setahun bekerja sebagai eksekutif dalam bidang HSE. ewahh. sudah setahun lebih yaa..haha. belum terniat nak cari kerja lain sebab belum berniat lagi bos sudah pangkah itu niat awal awal..u sudah kena bonding, u duduk sini diam diam. dan aku akan menjawab ok boss! naive sangat tau =.='

Selamat berhujung minggu. miss u all!

Inilah namanya entri sepatah-dua-kata. Ok la kan. Janji rindu sudah bebas. Hehehehe.

5 comments:

Yana Halim said...

Mak aaiii....ade lg rupanya. Ingat dah pi planet mana. Kawen kalo x jemput, siap! :p

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

deraz said...

خدمات عجمان – النجم
كهربائي منازل وفلل فى عجمان
كهربائي منازل فى عجمان

menna said...

تاتش
مقاول تشطيبات في الشارقة
شركات صبغ فى الشارقة

menna said...

شركات التعقيم المعتمدة من بلدية الشارقة
شركة تعقيم منازل من كورونا