Wednesday, April 27, 2011

Pesta Buku Antarabangsa, Kuala Lumpur.

premis: pwtc, kuala lumpur.
semalam hati riang.habes paper final terakhir terus amek tiket LRT titiwangsa turun PWTC. here, book fair!...i come..i come. kempunan tahap ping pong, pasal tahun lepas tak dapat datang. tahun lepas memang plan baik punya nak turun pesta buku, tapi sekali dari cadang nak turun pwtc, boleh terbabas sampai muar, johor. baek punya plan, pasal kawan secara randomnya ajak..eh! sedara i kawen hari nih.teman jap..cerita lama. masuk cerita semalam balik. sangat best. ramai orang sangat-sangat. mata aku memang merambang sana sini lah. bukan teruja dengan buku-buku yang berkawahII itu, cumanya terpesona dengan umat manusia yang datang serbu pesta buku ini. masyaAllah, indah ciptaan Allah. ensemII sungguh..muka educated. maaf aku gedik terlebih. ada juga mukaII yang comel. tapi serius, masuk times square belum tentu orang sebegini ada. orangII yang mengejar ilmu maksud aku. ok.no offend ya.

aku tidak jadi memborong sakan. sepasal duit macam kekurangan, cuma yaa..cari pengalaman je lebih.ouch.ayat gedik lagi. tapi not bad, sempat jugak lagi aku tarik 2-3 buah novel. tarik itu maksudnya aku hulurkan duit jugak lah okeh, semacam je dengar bunyi tarik itu, macam panjang tangan.whatever! oke, aku beli novel latest karya hlovate, siti rosmizah ada..novel lama dia..ehm, cari jugak buku judith mcNaught, tapi macam tak jadi beli..hehee. kawanII pandang haru.jiwang.







best oke turun pesta buku.sapeII belum ada peluang, tahun depan turun oke. suka hati bila melihat ibu bapa membawa anakII datang tempatII macam pesta buku ini. banyak manfaat insyaAllah. kawan I siap dapat autograph penulis novel aina emir. aku tak baca sangat novel aina emir nih tapi tahu la jugak pasal dia. tapi tulisan dia memang best la. nampak matang dan ada macam humorII sikit, sebab pernah baca buku dia yang tajuk seharum kasih tu. so, tahu lah sikitII macam mana tulisan dia. well, yang pasti semua kawanII aku dapat apa yang diorang nak. tak de lah datang kosong balik pun kosong kan. chill~

No comments: