Saturday, May 21, 2011

GiveAway Pe-Patung "akuhanyasatu" : echaRierie



















Ni haaaa!!


[sila klik gambar untuk join contest GA echa rierie ]

saya kena tag dengan dak NGIAU , maka untuk tidak menghampakan beliau maka saya buatlah..teheeheee~

okey ECHA, done! cuma sy tak ikut syarat no 5..ehek! tak tahulah nak tag sape. kang kena tag tak suka, tak tag terasa owh bersalah gila. hahhaa..jadi open lah di sini sapa sapa berminat dan nak mencuba nasib marilah kita bha..hadiah hadiah pun okey apa bhaa..tarikh tutup 11 JUN bhaaa..maklumat lanjut dekat SINI bha..jumpa lagi bhaaa..

5 comments:

echaRierie said...

haha..so sweet doodle tue..
Thank You So Much Edina sbb sudi join..
owh psl tag tue xpala..tiada paksaan jgk tp if nk join they r most welcome..hehe..
btw, GoodLuck r..
TYSM bha..haha~

Edina Kasyah said...

hehheee..thnx tuan punya contest!

sy sekadar mencuba =)

btw..thnx lagi sekali.

# apa maksud aku ucap thanx byk2 kali neh.ehh

echaRierie said...

hahaha..saya pun tak tau..
haha..lawak r edina ni.. :)

nur athirah said...

haaa , nak amek ati laa tu ! kn ?

tak aci ! maen ngelat ! rasuah kak echa ekk

hahahaha :D

Edina Kasyah said...

hahahhaaaaa ^^