Monday, July 11, 2011

Dino Tak Pakai Baju : Aku Tak Bersalah!







*****************
 Aku suka kau begini Dino...maafkan aku! Hikhikk~
Senang, cepat, lagi banyak ragam boleh buat.
Padahal tak tahu nak lukis dino mcm mana bila beliau pakai baju +____+ dasar buta seni sungguh!
Tapi beliau tetap comel kan? kan?
 

 
Happy burfday - fiza,ain,airil,paan
tskjulai-beseri2006

11 comments:

muz said...

hehe...dino ko x malu ke....

Edina Kasyah said...

muz ensem..dia x bersalah kot..HAHHAA

muz said...

yang bersalah pelukis dia kan...haha

Edina Kasyah said...

bhahhaa~ kita sembang esok lusa lah pasal nih..:P

Iryana said...

yes..dino sgt comel.... :p

Edina Kasyah said...

luv u iryana!! hihiii~

Scya Lollita said...

ahaha , dino seksi :P

Kapten Atok said...

selama ni dia bogel rupanya

mzhany said...

hihihi kesian dino... bagilah dia pakai baju asa besday dia. lenkali takyah la huhuhu

erlina said...

haha mg ckop cmel ! wah snggh suke bce sume entry :D

Xavi De said...

haha..bagi la dia merasa pakai baju skali..
saiz pe tah dia pakai, cam lidi jer..:p