Monday, November 28, 2011

[20] Cinta Itu Tidak Buta







Kan dah kena! banyak songeh sangat T_T
Tapi memang itu yang terbaik. kahkah. sama ada di pihak lelaki, ataupun perempuan. sendiri fikirlah yaa..

"Cinta itu tidak buta kerana dia bisa melihat dan memilih untuk menentukan apa yang terbaik untuk dirinya. Cinta itu hanya menjadi buta bila yang mustahil itu menjadi kewajaran, bila kebencian itu dikatakan kesayangan, dan bila kesakitan itu dikatakan kenikmatan. Gunakanlah akal dalam bercinta, kerana peluang untuk memilih itu ada cuma dikaburkan kerana terlalu gila dengan cinta " Edina Kasyah, 2011.



 

26 comments:

aqmalazmi said...

org jew yang buta :P HAHAHA

Shazrizal Shahmy said...

cinta itu tonjang dan ketot

kotak bulat said...

cinta tak mengenal ketinggian sebenarnya..hhehehe

NEPH said...

aduhai..sian minah tu khwin tiang letrik

Fauzan Zain said...

tinggi rendah bukan penghalang.tekad yang utama..

DOMU-KON said...

aish.... ada ke ukur kebahgiaan dengan ketinggian secara fizikal..

Azzah said...

"cinta bagi yang sepadan je kot,yg tak sepadan pi jauh2".
ada setengah orang pegang motto ni..:(

cha zainol said...

ada ya perbezaan antara kebodohan dan pengorbanan. jangan jadi buta sebab cinta. gimme 5 lah.

fatenalina said...

nak kawen ngan syahrul azwari. haha

Rozita a.Halim said...

hehe adoi..mcm2 ragamlah

Cha Ril said...

Fuh kata2 last tu boleh buat kajian ilmiah la... jodoh tak kenal tinggi atau rendah seseorang.... :D

EmpayarUtama said...

Cinta tu pisau ke, budak-budak tak ley main kan? Nnt luka

Sha. N. said...

Rendahnya lelaki tu... Macam budak sekolah rendah..heeeeee

mohd afira said...

:p

hati♡ said...

kih3.. sweet je drama katon kat atas tu.. :)

♥ p a a n i ♥ said...

hehe bukan org ckp kalau isteri lagi tinggi, murah rezeki ke?

MOHD AFIRA said...

kalo dua2 tinggi lagi bagus hahah

LintasKoran said...

nice share

Thanks

Koding said...

masa bercinta mana perasan tinggi atau rendah..

Edina Kasyah said...

tenks machos n comels yg drop komen kat sini.nice sharing n comments.dah lama x update blog then hampir terlupa istilah "reply komen" haha. again tq.

mzhany said...

huhuu kelakau siap kisahkan ketinggian, ckp kt awek pompuan tu, baguslah pompuan lagi tinggi..murah rezeki ;)

ABC said...

^_^

Atie iskandar said...

tak perlu pndg rupa atau ape je untuk bercinta.. jnji bahagia. :)

ninest123 said...

cheap oakley sunglasses, louis vuitton, kate spade outlet, oakley sunglasses, ugg boots, nike outlet, nike free, polo ralph lauren outlet, louis vuitton outlet, prada handbags, christian louboutin outlet, ray ban sunglasses, longchamp outlet, tiffany jewelry, ugg boots, chanel handbags, longchamp outlet, michael kors, louboutin pas cher, prada outlet, replica watches, nike free, louis vuitton outlet, longchamp, gucci outlet, oakley sunglasses, nike roshe run, longchamp pas cher, sac longchamp, air max, uggs on sale, tiffany and co, louboutin outlet, nike air max, louboutin, air jordan pas cher, polo ralph lauren outlet, louis vuitton, louis vuitton, tory burch outlet, nike air max, jordan shoes, ralph lauren pas cher, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, louboutin shoes, burberry, oakley sunglasses, replica watches, oakley sunglasses

ninest123 said...

true religion outlet, replica handbags, ralph lauren uk, tn pas cher, nike blazer, new balance pas cher, hollister, michael kors outlet, timberland, lululemon, hogan, lacoste pas cher, true religion jeans, north face, sac guess, kate spade handbags, coach purses, converse pas cher, ray ban uk, burberry outlet online, burberry, abercrombie and fitch, michael kors outlet, nike free run uk, michael kors, michael kors, air force, nike air max, hollister pas cher, michael kors, oakley pas cher, coach outlet, michael kors outlet, mulberry, vans pas cher, michael kors outlet, nike air max, nike roshe, nike air max, ray ban pas cher, hermes, ugg boots, vanessa bruno, true religion jeans, ugg boots, true religion jeans, north face, michael kors outlet, michael kors, coach outlet

ninest123 said...

lancel, jimmy choo shoes, hollister, timberland boots, ferragamo shoes, louboutin, mcm handbags, beats by dre, chi flat iron, nfl jerseys, babyliss, converse, oakley, bottega veneta, north face outlet, ghd, wedding dresses, vans, nike air max, baseball bats, valentino shoes, nike air max, hollister, birkin bag, gucci, giuseppe zanotti, ray ban, mac cosmetics, soccer shoes, celine handbags, instyler, mont blanc, converse outlet, new balance, soccer jerseys, p90x workout, vans shoes, abercrombie and fitch, nike trainers, asics running shoes, ralph lauren, reebok shoes, nike huarache, north face outlet, longchamp, nike roshe, herve leger, lululemon, iphone cases, insanity workout, hollister