Saturday, March 23, 2013

Hari Hari Jadi


Assalamualaikum.

Saya sekarang (eh eh tetiba guna "saya" pulak dah..sebelum ini bukan main sakan "aku aku" tak sedar diri dushdush) sambung...saya sekarang ini sudah berada di tahun terakhir merangkap semester terakhir pengajian.sobsob. Jadi banyak masa TER habis dengan bermanja dan berdating dengan thesis. Bermain main dengan data, bergelak ketawa dengan writing, bergurau senda dengan kata kata mesra supervisor saya ohhhh tabahkan saya! T___T

Dalam pada nak menyiapkan thesis, saya sedar saya hampir melangkah keluar dari dunia seorang pelajar dan konvoooo yeyeh ohhh tak sabar! tapi semakin tak sabar itu juga membuat diri sedar masa bersama rakan rakan semakin singkat. Bukan bermaksud habis belajar putus kawan ngeh ngeh.. nanti dah kerja, dah ada keluarga ( nak jugak keluar ayat "keluarga" ni stress betul!) mana nak dapat lagi lepak lepak dengan kawan kawan yang comels ini..

Kesempatan masa 6 bulan ini eloklah di abadikan dengan kenangan kenangan terakhir menyambut hari hari comels comels ini..tapi nanti ada masa kita sambut lagi!! no worries..jangan susah hati. inshaAllah :)


Present..comels comels saya...ihihiiihiii

18 Februari 2013 : Birthday si comel paling comel Mila <3



Gambar paling atas itu mila. peace mel..ella letak gambar mel besau besau! haha. Rasanya birthday mila ni paling bertuah kot. Banyak makan betul. Mula mula sambut dekat Kg Baru, belanja dia makan kerang bakar. Esoknya sambut makan makan lagi dekat Kenny Rogers, Maju Junction..tup tup balik tu ada insan baik hati nak belanja makan sate kajang pulak..( Nota : Sate Kajang Haji Samuri, Danau Kota).
Untung ramai orang kasih ni ye mel hahaha.

22 Februari 2013 : Birthday Dayah! alolooooo~

Ini Dayah..comel kan hehe. Masa ni sambut dekat The Khan Mongolian Restaurant, Setapak. Makan steamboat!  nyum nyum..

Baliknya singgah KL Festival City kejap. sibuk sibuk pun sempat jalan jalan kan! yeahh itulah kami ehehee~

 
02 Mac 2013 : Birthday Azie. Semoga sihat sihat selalu dik :)

 Gambar kiri itu azie :) ini sambut dekat Air Terjun Sungai Tekala. Sebelumnya kitorang baru lepas buat ekspedisi panjat Broga. Best!

Comel comel betul kawan kawan saya ni. Paling kanan tu saya. ihikss!


14 Mac 2013 : Last sebelum masuk April..birthday Ain Fatiha :)


Aishh..suka betul la tengok budak budak ni senyum! Bertudung biru itu Ain! sambut dekat Pizza Hut, KLCC dan bersambung dengan makan makan kek depan air pancut KLCC. Again air ni menari lagu Titanic..hari tu datang pun lagu itu jugak huhuu..tapi kek sedap! thanks ain <3

*********************************

Meriah kemain la tempat nak menyambut birthday! nanti bila birthday saya, kalau saya ajak sambut birthday bawah pondok daun pisang je mcm mana..ohhh konfem sebak.haha.

Selamat membesar kawan kawan yang dah tua ekekeeee..! dan juga yang sedang membesar haha.

*********************************
 Turut serta dalam gambar :
Jeni, Zihan, Beton, Wawa, Atun, Te'ah, Iela

13 comments:

Eddie said...

Lawa-lawa semuanya :3 comel ^^

combi said...

combi ad 2 sem lg T.T

dina kasyah said...

Eddie > eheheee..susah2 je dik..:) tq singgah!

Combi > haha ok la tu..ad masa nk rilek2 lagi..nanti dah masuk final year..phewww..tingtong~ hehe

mel said...

ya allah..terharuye saye.. *melopong..terlepas penyapu dr tgn saat mengetahui ada insan yg sgt caring about my diri yg xseberape nih.. eheh!.. el, moga persahabatan kita semua kekal hingga akhir hayat.. friends until jannah :)
terima kasih el.. femes sebentar di blog hang..ekeke.. kita semua comel2.. insyaaAllah moga jadi wanita solehah semuanya.. el el elaaa terima kasih. :))

Lady said...

eh same lah, tahun terakhir jugk, hehe.. yee memang comel2 semua :)

dina kasyah said...

mel > ihikksss over je nk terlepas penyapu segala..

samasama kasih mel!!


Lady > oh yeahhh!! slmt mghadapi tahun terakhir dgn tabah..*pesan utk diri sendiri juga* huahua

puteri kasih said...

wah bestnyer sambut ramai-ramai :)

Fiza Suhaimi said...

Selamat Hari Lahir buat gadis gadis moleks moleks. Semoga Allah swt memberkati perjalanan hidup :)

Terliurnya tengok makanan tu semua! Hehe :D

dina kasyah said...

Puteri Kasih > ehehhee..mestilah kak putri!! nak join?? :)

Fiza Suhaimi > InshaAllah..thanks fiza :)

ninest123 said...

true religion outlet, replica handbags, ralph lauren uk, tn pas cher, nike blazer, new balance pas cher, hollister, michael kors outlet, timberland, lululemon, hogan, lacoste pas cher, true religion jeans, north face, sac guess, kate spade handbags, coach purses, converse pas cher, ray ban uk, burberry outlet online, burberry, abercrombie and fitch, michael kors outlet, nike free run uk, michael kors, michael kors, air force, nike air max, hollister pas cher, michael kors, oakley pas cher, coach outlet, michael kors outlet, mulberry, vans pas cher, michael kors outlet, nike air max, nike roshe, nike air max, ray ban pas cher, hermes, ugg boots, vanessa bruno, true religion jeans, ugg boots, true religion jeans, north face, michael kors outlet, michael kors, coach outlet

ninest123 said...

lancel, jimmy choo shoes, hollister, timberland boots, ferragamo shoes, louboutin, mcm handbags, beats by dre, chi flat iron, nfl jerseys, babyliss, converse, oakley, bottega veneta, north face outlet, ghd, wedding dresses, vans, nike air max, baseball bats, valentino shoes, nike air max, hollister, birkin bag, gucci, giuseppe zanotti, ray ban, mac cosmetics, soccer shoes, celine handbags, instyler, mont blanc, converse outlet, new balance, soccer jerseys, p90x workout, vans shoes, abercrombie and fitch, nike trainers, asics running shoes, ralph lauren, reebok shoes, nike huarache, north face outlet, longchamp, nike roshe, herve leger, lululemon, iphone cases, insanity workout, hollister

dalia alaa said...

http://www.prokr.net/2016/09/tanks-isolation-companies-3.html
http://www.prokr.net/2016/09/tanks-isolation-companies-2.html
http://www.prokr.net/2016/09/tanks-isolation-companies.html

omar ali said...

Good write-up
http://antinspect.bravesites.com/blog
https://oaliamr.livejournal.com/
http://antispect.angelfire.com/
3rbclip.com