Tuesday, August 13, 2013

Ramadhan + Syawal


Ramadhan + Syawal. Puasa + Raya. Amboih kemain buat satu entri combine dua tajuk!! haha

Memang puasa dan raya kali ini saya banyak cerita. Banyak. Gila. Tapi saya tak tahu nak cerita apa. haha

Saya dah kerja dekat dua bulan. ihiks. dan raya hari tu dapatlah merasa memberi duit raya pada adik beradik, tok nenek, dannnnn paling best bagi pada mak dan ayah. yeah seperti ada satu guni kabu berat gila atas bahu tetiba dah hilang saat bagi duit raya pada mak dan ayah :) best moment. Alhamdulillah. Sebenarnya itu duit gaji pertama saya, dan selepas ini pun memang akan ada duit raya untuk mak dan ayah, cuma ini adalah festime ever n ever *lompat bintang paling tinggi*!! well.sebak.ok nak p hiris bawang sat. Sebak tau! Rezeki Allah bagi kali ini indah sangat sobsob. Sayang Allah!

Dan result exam paling terakhir pun dah keluar. Result maintain comel. Alhamdulillah. Tamat dengan kepujian. yeahhhh leh konvo! 

Dan raya kali ini saya ada buah hati baru ehehee. Buah hati yang saya usung sampai ke tanah Taiping ini :) mohon baik baik saja dengan saya yaaa!





Nikmat ramadhan dan syawal yang indah. Terima kasih Allah. Terima kasih mak dan ayah. Terima kasih comels dan ensems. ewah ibarat mendapat anugerah!! blah blahhhhhhh blahhh

okbai. aku blah sekarang!




5 comments:

s h a said...

Fewitt...omeinye buah hati dina.Nak pinjam boleh?Hehe.Seronoknye dia.

Salam aidilfitri dear. :)

dina kasyah said...

haha..tuan dia lg comey kot hehe..

selamat hari raya jugak sha <3

Mekanik Kereta said...

ada gambor keta la-!

tirahzairi said...

tahniah :)

menna said...

فرسان العرب
افضل شركة تنظيف بالبخار في الرياض
شركات تنظيف المفروشات بالبخار في الرياض