Sunday, May 29, 2011

friends forever *




SEMALAM


HARI INI


ESOK




bila dia buat bising,
kau bising bising,
bila dia hilang,
kau kenang kenang.
adoii~


ketika dia masih didepan mata,
hargailah dia selagi ada daya,
mungkin dia hadir tanpa dipinta,
tapi percayalah, hadirnya dia adalah anugerah tidak terhingga.

***

35 comments:

nawal addina said...

nice ! i like . mcm musuh jugak . time ade gaduh manjang , bile takde tercari cari pulak

NURUL AINI NORAZMAN said...

bile dah tak de depan mata baru terasakan,.=))

muhamad hanif said...

wah,

lukisan kau lawa..ajar aku melukis boleh ?

Cik Embun said...

jauh di mata dekat di hati...

Edina Kasyah said...

::nawal addina::
OKE.thnx dear~


:nurul aini::
betul betul betul!!

Edina Kasyah said...

::muhamad hanif::
lawa? serius lawa?? OKE.hehhee.makaseh yaa. nak ajar ape? conteng conteng je tu ^.^'

Edina Kasyah said...

::cik embun::
jauh di mata dekat di hati.
bila sudah jauh,baru jatuh hati.
erk!

emeera asnary said...

yg kecoh , kepoh tu lah pnggamat dunia! hehe

Nurulchumel said...

touching nya!
:(

Edina Kasyah said...

::emeera::
hehhe.sebab tu bila dorg xde kita sgt sgt terasa ^^

::nurulchumelgiler::
ekh? alallaa...touching pulak dia....

Afiq Din said...

haha... biase la tu... bile ade kutuk2...
kang da xde dok kng plak

fadh leyanie said...

situasi camni sering terjadi..bila dah tak de terkenang2

KurekureKecik said...

menarik la kartun tuh! =)

cik azeya said...

biaselah tu. hehe.

bila ade menyampah.
bila tak ada, rindu! ^^

Scya Lollita said...

hahaha memang best .
budak laki n pompuan klas cik scya dlu mcm tu lahh ;D

Edina Kasyah said...

hehhee ^^

Chu Lyen said...

cmtu r kite nie..bile xder cari lak..sbnrnye syg..hahah

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

first time joget sini..wow..cool nye blog ni ade katun comel ngattt..hehe

Ija AppLe :) said...

bile ade mmg rase nk kutuk2 je..
tp bile takde xbest lak.. haha ^^,

NUR AIN AZMAN said...

hargai lah kawan kite :)

WaNi^^ said...

itulah manusia , haha , selalu macam tu , hee

qamarguyz said...

salam ziarah..
wahH..tersentap kejap..
sempoi tapi penuh makna..
tiba2 terasa bahagia dengan apa yG ada..

Edina Kasyah said...

::chu lyen & wanie ^^::
macam inilah kita...hehhee

Edina Kasyah said...

::Tim Cik KupuKupu Ungu ::
esok esok dtg buat tarian ngajat tampi pulak yaaaaa

missh chiorika said...

wah ..
suka entry nie ... nice sangat ;)
anyway ..
cantikk kartun tu ...

Edina Kasyah said...

:: Ija Comel & Nur Ain ::
yup! betul tu kawan!!

Edina Kasyah said...

:: enchik roy ::
sentap? okei berjaya,kira entri saya menusuk kalbu anda ^^

Edina Kasyah said...

:: missh chiorika yg comel::
terima kasih.klu nk ikutkan sy lagi cantek dr kartun tuh..tp xpelah.HAHAHA.xde2 gurau saje.thnx singgah nwy~

ida zainal said...

hehe, biasa buat dengan kawan-kawan, grrr.. kitorang gurau2 jeh :) hehe. suke entry nie.

Edina Kasyah said...

:: ida zainal ::
gurau gurau xpe dik..betul betul memang akak simbah asid jugak nnti.HAHAHHA. thnx suke.

AzwanRamli said...

boleh bt tutorial lukis doodle dan tolong bg software skali.... :)

Edina Kasyah said...

insyaAllah..nnt sy buat okei.tunggu lah. TQ sudi singgah~

amna said...

tetiba terasa *.*''

hehe, tapi betul la. time nampak mcam2 nak 'cakap' bila takde atau dah pergi jauh, sibuk nak rindu.. ;P hehe

Syafrina Utopia said...

Likeeeee...!!

miss.Addin said...

betul :)

bila dah takda , baru nak cari .