Tuesday, May 17, 2011

hargai mereka



hari ini 17 mei 2011. selamat hari wesak ye tuan tuan dan puan puan. semoga berbahagia hendaknya.baiklah..kerana hari ini hari wesak maka marilah kita bercakap tentang hari guru. ngek!

semalam hari guru weyh. saya terlupa! patutlah masa jalan jalan kat sogo semalam semua guru guru asyik tersenyum senyum sahaja. rupa rupanya mereka sedang diraikan. cceyt statement tak boleh pecah belah. mana saya tahu mereka cikgu pun saya tak tahulah. pasal saya main bantai sajalah lah labu. selamat hari guru untuk mak ayah saya, cikgu cikgu saya kat u ni, matrik , mrsm balik pulau, sekolah rendah sy, cikgu tadika saya..cikgu yang ajar alif ba ta, cikgu yang ajar saya memandu kereta..baik baik faham.








Hargailah cikgu cikgu di dunia ini. walaupun mereka mendidik dengan cara yang berbeza namun percayalah niat mereka tulus dan ikhlas. edina bercakap bagi pihak guru guru baik dan berdedikasi yaa. cikgu cikgu yang lempang budak sampai keluar anak tekak itu luar bidang edina ok. selamat hari guru :)

11 comments:

Wuucin said...

hahahha...dpt BIMMER terus! ;D

Liey Yatiey said...

wah , best2 ;D hihi
Untung tu dapat kereta free .
HAHA. Selamat hari guru

Shazrizal Shahmy said...

wahhhh kaya gilerr mak dia....sekali kasik BMW..haha

arief ahsan said...

meskipun saya tidak begitu mengerti bahasanya..
tetapi saya mengerti maksudnya,,

nice posting..
:)
hargai guru

qamarguyz said...

hahaAa..
kalu cam ni nak jadi guru jugak la..
dapat BMW sbijik tue! ;)
kui3..trharu..cikgu r0y tu

nur dhiya' aida said...

whoa . untung . dpt lak bmw . hahaha (:

misyamissyou said...

oh no bmw ke? mne2 cikgu pn nk suruh dak2 ketuk ketampi cm ni..haha

mya bajuri said...

tapi sekarang susah dah nak jumpa mcm nie :'(

asyik guru pulak je yg kene ;'(

Edina Kasyah said...

> over sgt ke sbnrnya sy pilih bmw tuh? hehheh. nmpk cam itu je org pndg..hahaaa.suke3

> terima kasih arief :)

> aduhai qamar..sbnrnya nak kenakan cikgu roy tu..hehehee.

> hehehe.sabar eh cikgu mya :)

sungsam said...

nice post..

Cha Ril said...

Untungnya Cikgu Roy (Walaupun tak boroi) hehehe.... :) Guru jasamu kukenang... bila ingat balik kisah2 lalu masa belajar mesti tersenyum sorang2... Terima kasih Cikgu... EK jadilah cikgu ye... :)