Monday, May 23, 2011

surat untuk kekasihku


Dear Haffiz,

Assalamualaikum. dan selamat pagi juga. maaf kiranya layangan surat ini menyebabkan awak dengan segeranya melempar teddy bear di sebelah awak. sebenarnya saya tak banyak masa untuk menulis surat ini. serius cakap, menjebakkan diri dalam misi ini memang betul betul mengganggu masa saya *menangis*. Banyak lagi kerja lain saya perlu selesaikan misalnya basuh baju, sidai baju, lipat baju, makan baju *hempuk kepala atas meja*..tapi sebab awak yang meminta saya menulis surat ini maka saya tunaikan juga *blushing*

By the way (ataupun singkatannya BTW), terima kasih sebab sudi melamar saya *muka merah*, cukup 5 hari saya kenal awak Haffiz. serius awak betul betul buat saya terharu *pengsan*. Siapalah saya ini, seorang budak hingusan yang baru nak belajar erti hidup yang penuh pancaroba ini. Terima kasih sekali lagi atas lamaran awak *koma*

Dear Haffiz,

Untuk menzahirkan titik titik perkenalan yang lebih erat, maka saya mudahkan cerita tentang siapa saya. Awak pun baru saja kenal saya bukan *angkat kening double jerk*. Saya muda lagi, jadi awak tak perlu risau, saya boleh jaga makan minum awak dengan baik. Saya punya mata yang cantik *muka bangga*, saya tak pandai memasak tapi saya sangat sangat pandai memasak, saya tipu. Saya masih belajar. I mean saya seorang mahasiswa *mata bersinar sinar*

Saya berhenti di sini, sebab semakin lama saya menulis semakin malu saya pada awak *tangan di dada, mata ke atas*. Kerana itu juga saya tidak tahu apa yang saya bebelkan ini. Maaf kalau awak semakin kusut apabila membaca tulisan saya ini *ambik hati* Jadi akhir kata, satu permintaan saya, walau apa pun yang terjadi, boleh tak sematkan di otak awak nama saya sebagai wanita pilihan awak? maksud saya masukkan saya dalam bloglist wanita pilihan awak???*awak angguk* Terima Kasih!!

*ada orang tengah LOADING..LOADING..LOADING..*

sekian.Terima kasih.

*********************************************************

semalam dia melamar saya. bukti? here.



Ini surat jemputannya.



HAHAHAHA.Loading CEPAT! aku tak nak korang salah faham. 
Peace no war!  

Siapa berminat nak join boleh klik banner contest tu. 
Tarikh tutup 8 JUN 2011

Enchik Haffizh, TQVM. Maaf over.no worries ya.sekadar bergurau ^^


*OFFLINE SAMPAI MALAM ESOK*  
sebab malu *kononnya*


25 comments:

noreenrara said...

HAHAHAHA..hampir salah paham.. =D

miss.Addin said...

hehe sweet nya surat jemputan :)

echaRierie said...

hahaha..
kena on9 jgk dina..keke ~
nice post.. :)

qamarguyz said...

salam ziarah..
wahH..ingatkan r0ck, rupenya dalam hati ada taman jugak ek? ;0
nyway GudLuck sis..
memang best la idea nie

Haffiz MohdNoor said...

hahaha nice post.. pandainyer bodek..
TQ for joinning bloglist

Edina Kasyah said...

noreenrara > hahhaa,nasib baik hampir..kalau dah terbabas tak tahulah ^^


miss addin > sweet kan? haha.tenks~

Edina Kasyah said...

echa > hekhek..online dlm malu.kih kih


qamarguyz > enchik roy! hehee. time kasih time kaseh time kaseh.doakan lah ^^

Edina Kasyah said...

haffiz > semoga panjang umur selalu, bahagia ke anak cucu *bodek lagi*

nawal addina said...

hahahaha , tersalah phm sudaa :)

misyamissyou said...

haha! terkejut jap..hehee

Edina Kasyah said...

nawal > Haaaa..dh ada orang tersalah faham sudaaa!! Yes! misi tercapai edina!!

Edina Kasyah said...

misya > terkejut je..jgn terkejang sekali okeh ^^

muhamad hanif said...

HAHAHAH..cemas aku loading tadi..

kahkahkah !

Edina Kasyah said...

adoi.bwk2 bersabar ye enchik hanif ^^

KurekureKecik said...

hahaha..hanya mampu gelak dalam hati hehe

cik azeya said...

hahahahha, kelakar bile bace. :)

semoga berjaye. :)

Ija AppLe :) said...

sedikit loading..
but lastly paham gak! hehe

republik n9 said...

hahhahahhahaahhaha....

anamizu said...

yess loading dgn cepat!! hihi

nadia natasya said...

hahahaha sumpah lawak !
naseb baek tak salah paham
ingt betul2 surat buat kekasih ;p
jemput dtg blog bce entry ;)

Masz Mazieyah said...

so sweet.. hehehhe :) suspen jek..
jalan2 sini ye?? :D

kiwi said...

haha, comel la ^^

Cik.Tedy said...

terbaek!!!!!hihii...=D

Anonymous said...

hati yg kecil ini rasa cemburu...+puteri+

fatih said...

erkkk...

takut ada orang tersepak batu dgn post nieyh.. :P

nway..saya tergamam!!!