Saturday, July 23, 2011

Order Pleaseeeee





Pesanan pelanggan yang buat tuan kedai naik haru biru bila nak ambik order :


01. Saya nak nasik pataya satu, tapi tak nak telur.


02. Mamak..kasi air milo suam satu! tak nak milo tak nak gula!


03. Bagi saya nasi goreng kampung. Kasi pedas sikit, cili biar kisar hancur, lebihkan ikan bilis, kangkung jangan layu sangat, tambah telur mata satu, lagi satu bagi sup semangkuk.


04. Susu burung unta satu!


05. Saya nak kueh tiow goreng 6! 4 tu tolong bungkus yang lagi dua suka hati lah nak bungkus ke tak.


06. Saya tak tau nak makan apa ni..apa eh yang paling sedap dan mahal kat sini?


07. Saya nak air suam, nasik putih campur ikan goreng, bayar bulan depan boleh?


08. OK! saya nak mee bandung satu, ehh nasi goreng cendawan macam sedap..ok lah tambah nasi goreng cendawan tu satu , mee goreng mamak satu , tapi tu untuk esoklah, hari ni saya nak minum air suam je..


09. Saya tak nak makan, nak duduk duduk je...



U nak makan buat cara nak makan laaa...


8 comments:

Freaky said...

melampau tol order macam tu

muz said...

macam tu ke edina order kat kedai....hahaha

cha zainol said...

panas hati lah kalau aku yang ambil order. wajiblah orang tu rasa lempang panas tangan aku.hu~

aRiE niSS said...

hehe..kalu anis,anis siram dina ngn air..cara yg plg manis nk order..=)

Edina Kasyah said...

freaky : hahha..bru sikit je tu...

muz : chup chupp!! bukan dina la..doii~

cha zainol : wahh cha! agresif gituu ^^'

arie niss : hahhaaa..ni lagi sorang..ni semua bukan keja dina laa..kuikuii~

SweetLikeWhat said...

hehe..memang kesian.. :)

cik fieza said...

mmg hangin 1 bdn nak lyn order camni !
haha ^^,

Edina Kasyah said...

sweetlikewhat > hahaa.memang kesian kihkih

cik fieza > jangan tiru aksi ini yaaa hahaha